Om oss

Mitt foto
Representerar 5 goa gubbar som gillar flugfiske. Medlemmar: Borgmästarn, Opossum, Dr Larsson, Slöjdlärarn och Surna Mange

tisdag 28 december 2010

Talas Lärarn...

Jaha då var julen så gott som över, inga fiskegrejer i paketen, till stor besvikelse, men en ny klubbjacka sitter inte helt fel. Stor kram till fröken Sofie och hoppas att paketen var till belåtenhet, hörde det var många hårda som jag vet att du gillar. Väntar ivrigt på årsfesten/årsmötet hos borgmästarn, behöver tömma några glas med klubbdricka och få känna det sedvanliga klubbruset.
Ett förslag från Lärarn är att bjuda in Fröken Granlund så ska hon få bekänna färg och få känna på några "spön", kanske en Tijuana traktor pulling.
På återseende: Lärarn

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Oj!! nu händer de saker,presenter och grejor, måste göra dig besviken "lärarn" inga hårda saker här.
    Min käre make(som du vet vem de är)är det ända hårda jag fick på julafton.
    Klubbträff......... jag känner mig hedrad, hoppas dom andra oxå vill ha lilla mig som gäst. Får jag ett datum så får vi se. Tijuana traktor pulling? låter spännande.
    Läpen varr är dinna vasa komentarer?

    SvaraRadera
  3. Föregående kommentar känns inte som Granen.
    Tycker flytet i texten känns sämre än tidigare inlägg, från vår stalker, som man väl trots att de svider får ge beröm för sin Svenska. Men du kanske har tränat på klubbdrickan, vilket du nog bör fortsätta med om du skall medverka på klubbfesten.
    Ok Lärarn känner din man, detta känns lurigt, som någon form av pajkastning eller lite åt PÅLsk riksdag hållet.
    Nej nu tar jag ledigt en vecka från webben, stå upp kamrater, hon får inte förnedra oss.
    Gott nytt år

    Talas Läppen

    SvaraRadera