Om oss

Mitt foto
Representerar 5 goa gubbar som gillar flugfiske. Medlemmar: Borgmästarn, Opossum, Dr Larsson, Slöjdlärarn och Surna Mange

tisdag 8 februari 2011

Årsmöte!

Ärade medlemmar!
Datum för vårat mycket svårplanerade årsmöte är härmed spikat. Det kommer gå av stapeln ute på herrgårn den 25/2 kl 1500. Hoppas nu att ALLA kan. Ta med Era flugbindar prylar, Opposum samt Lärarn ni har ju Era proffs lådor men för oss övriga så får vi väl som vanligt dyka ner i våra papplådor... För övrigt så står det mycket på agendan så jag kommer att bunkra upp med en hel del klubbdricka. Steken låter jag ligga i frysen efter dom senaste årens fiaskon.. Annars gött humör som vanligt.

TL // Borgmästarn

3 kommentarer:

  1. Jag kan, jobbar till 15 men tror egentligen bara de gör gott för promillehalten.
    Klädkod? Eller är de klubbtröjan vita intersporttubsockar och kostymbyxor som gäller?

    Talas

    SvaraRadera
  2. Bra initiativ ordf! Jobbar den helgen men skall försöka byta...
    Man kan väll få älgkött på pizzan i Åsaka, duger gott även om det inte skjutits av Borgmästarn själv! Höres
    /Dr Larsson

    SvaraRadera
  3. Äntligen borgmästarn, jag jobbar lördag dygn men man får väl ta semester när det blir storkalas på fortet.
    Bindarlådorna kommer givetvis att få följa med, har lyckats få tag på lite laxrosa hårstrån från en kvinna jag gjorde en brasilian butterfly på häromdan. vilken härlig nyans på dom röda stråna, passar underbart till en havsöringsfluga. Doften kanske eggar firren lite X-tra.
    Väl mött på fortet grabbar.
    ps- klubbjacka är obligatoriskt, ds
    MVH Slöjdlärarn

    SvaraRadera