Om oss

Mitt foto
Representerar 5 goa gubbar som gillar flugfiske. Medlemmar: Borgmästarn, Opossum, Dr Larsson, Slöjdlärarn och Surna Mange

onsdag 23 februari 2011

Årsfesten

- Alla medlemmar har fått ledigt
- pizzabagarn i Åsaka är underrättad
- FFKC tröjan är nystruken
- Nes kaffet står i skafferiet
Allt känns ordnat in i minsta detalj, alá Borgmästarn.
Men säg till vad vi köpa med oss, om vi kan fixa något så du slipper åka till stan i onödan.

Om inte annat ses vi på fredag

talas Läppen

1 kommentar:

  1. Jag tog med pôjkarne ut på tur med båten en dag i persiska viken.
    Döm om min förvåning när en svärdfisk helt sonika börjar cruisa runt nedanför landgången som jag skulle klättra repstege ner till en bogserbåt ifrån. Det var lite otäkt och jag funderar nu på att börja utrota svärdfisk, kan man ta dem med fluga? Och får man isåfall vara med i er klubb?

    MVH Anders

    Ps. Jag har ingen Mustach men kan odla fram en om det behövs! Ds.

    SvaraRadera