Om oss

Mitt foto
Representerar 5 goa gubbar som gillar flugfiske. Medlemmar: Borgmästarn, Opossum, Dr Larsson, Slöjdlärarn och Surna Mange

lördag 15 januari 2011

Binda?

Tjena members, låter ju som att vi aldrig pratar, men vet inte hur jag skall formulera en inbjudan annars, trots att vi snackar förhållandevis ofta.

Tänkte att bjuda in till Flugbindning på onsdag kväll, jag står för Nes kaffe och Mariekex och har specialinbjudit en gäst från GÖTET.
Jocke kommer som de verkar upp på onsdag, han binder tydligen svårt mycket Laxtuber för tillfället och tänkte i och med det slå två "flugor" i en smäll. Dels riktigt trevligt att träffa honom och ta en köpp Nes, men misstänker också att han har mycket att lära ut kring Tubbindning, till oss alla i FFKC.

Ide´n kring en bindarkväll slog mig nu, det som också slog mig är att jag inte kollat med frugan kring Onsdagen, har en svag aning om att hon hade några planer hemma på Onsdag med sina vänner, och kan tyvärr inte ringa och väcka henne då hon efter en hel dag i skidspåret, ringde och sa godnatt för en timma sedan.

Men om allt går vägen så kan vi väl köra vid 18 tiden på onsdag, med lite go VM handboll i bakgrunden, en liten uppmaning är ju att Lärarn inte tar med allt sitt bindmaterial, då vi som ni vet har en ganska dåligt med utrymme, trots att vi lagt upp "Granen" på vinden, alltså julgranen i plast.

Hoppas på uppslutning talas/ Läppen.

5 kommentarer:

  1. Ja en köpp skall bli gött :)

    SvaraRadera
  2. Skärp er nu gubbar! På onsdag är det föreläsning i Götet med Kent Håkansson om Emån. Det missar man inte..

    SvaraRadera
  3. Tjena Lorden, vet att de e föreläsning, bara att Borgmästarn jobbar, lärarn jobbar s¨vi får ta de nästa gång. själv skall jag ner på Torsdag och kolla Handbollen. Såg att du var där häromdagen
    Talas Mange

    SvaraRadera
  4. Ni måste helt enkelt bli bra mycket bättre på att planera ;).
    Jepp, man är ju gammal vänsternia så det är svårt att inte åka och kolla...

    SvaraRadera
  5. Hur går det med bindningen? Har ni beställt material och börjat än? :) Mvh Jocke

    SvaraRadera