Om oss

Mitt foto
Representerar 5 goa gubbar som gillar flugfiske. Medlemmar: Borgmästarn, Opossum, Dr Larsson, Slöjdlärarn och Surna Mange

tisdag 1 december 2009

Förslag till vårarrangemang

True Members of FFKC, trots svårigheter kring att få ihop ett passande datum för årsmötet finns tankarna på vårens fiskemöjligheter. Följer en blogg (genom lordens blogg) som heter laxlängtan, fantastiskt snygg och välskriven blogg. Laxlängtan killen skriver b la mycket om Mörrums fisket vilket jag blivit riktigt sugen på att prova. Kolla gärna länken, (genom att klicka på rubriken) där finns ett, som jag tycker, intressant förslag kring en eventuell liten minisemester. Om någon har intresse av att åka dit, så hör av er, tror det är dags att kontakta dem ganska snart.
Förövrigt händer inte så mycket för min egen del vad gäller fisket, följer bloggar, kollar hemsidor efter fiskeutrustning och väntar på öring premiären. Tror även att det relativt snart får bli köp av en eller flera Danielsson rullar, kolla lite grabbar om det är något som faller er på läppen, så kankse vi snart slår till. Själv skall jag önska mig en Danielsson L5W 8twelve i julklapp.

Talas
surna Mange

3 kommentarer:

  1. Jag är inte omöjlig att få med om det vankas fiskeresa och ni fårnågon vakans.. Det gäller att passa på när man är speleman! Skönt laxschema inbokat: v.14 River Dee, v.24 Emån, v.28 Surna och v.31 Orkla =).
    Bästa fiskehälsningar,
    Lorden

    SvaraRadera
  2. Det blir jäkligt trevligt att fiska tillsammans i Orkla!

    SvaraRadera