Om oss

Mitt foto
Representerar 5 goa gubbar som gillar flugfiske. Medlemmar: Borgmästarn, Opossum, Dr Larsson, Slöjdlärarn och Surna Mange

måndag 22 november 2010

True Mebers

Känns gött att tidigare inlägg sporrat igång övriga medlemmar till skrivande.
Men men det kommer de vet jag, finns ju inte så mycket av fiske intresse att skriva kring nu.
Ordförarn får komma med lite datum kring årsfest snart, vi har mycket att planera.

Pratade med IGOR nyligen, han pratade om att hyra bygdegården hemma vid sig och dra igång lite flugbindning igen, jag tänkte nog haka på, skall göra ett försök på att lära mig binda laxflugor nu.

Hade en ledig dag idag och hade därför lite surftid, har ett förslag på Julklapp, att vi beställer och ger oss själva.



Tror denna modell skulle kosta ca en 500ring, men det finns ju många alternativ, typ t-shirt, muggar osv.
Tyckte att färgerna kunde vara passande då 3 av 5 medlemmar håller på rätt lag i fotboll, den 4:e e från dalarna och den 5:e håller på FIffen.
Men fundera lite så kankse vi kan rodda ihop några trevliga plagg att bära under våra resor, och som såklart aldrig får tvättas.
Framförallt måste vi ju se organiserade ut inför SRCC 2011.....

Ha de gott/ Surna

7 kommentarer:

  1. Hahahaha fy fan va nice. Det riktigt brinner på sidan nu :)Finns det möjlighet att komma loss imorgon eftermiddag/kväll så hade vi kunnat ses hos mig på en kopp svart. Och kanske få fram ett passande datum.
    TL Ordföran

    SvaraRadera
  2. Härligt Surna!
    En ledig dag och en sådan produktivitet! En förebild i föreningen... Dock något i skuggan av Rikkard men han spelar ju i en annan division :) Bra initiativ med kläder, står redan på önskelistan.
    Jobbar till 17 imorgon. Ringer ordf. då och kollar läget...
    Höres Dr Larsson

    SvaraRadera
  3. Grymt bra jobbat "LÄPPEN", är med på en skön tröja alla gånger. Är lite upptagen på tisdag kväll men Onsdag är också en bra dag.
    Talas lärarn

    SvaraRadera
  4. Fan va gött med gensvar direkt gubbar, gillart. jag sitter lite hela veckan "faktiskt" har ju haft mitt lediga nu. Men kommer ni övriga ihop er så ring mig bara så kan vi la boka telefonledes, doktorn kan ju sökvägarna ifall jag inte svarar på mobilen.

    SvaraRadera
  5. Svårt att sova, har gjort lite ändringar under bilderna till höger på respektive medlem, ändra gärna om de känns obekvämt.
    Fick även in en go statistikmätare, vi har ju fler träffar än, ja jag vet inte faktiskt.

    SvaraRadera
  6. Snygg tröja. Finns den utan sido fickor så ta det istället dock :p

    SvaraRadera
  7. Surfade in på er sida när jag Googlade på NÖRD!!!! Läppen........LÄGG AV!!!! Men Lärarn såg ut som en rekorderlig karl , lite väderbiten och ruffig men söt på ett naivt sätt. Jag gillar fisk men inte Torskar som ni.
    MVH Ann-sofie Granlund

    SvaraRadera