Om oss

Mitt foto
Representerar 5 goa gubbar som gillar flugfiske. Medlemmar: Borgmästarn, Opossum, Dr Larsson, Slöjdlärarn och Surna Mange

söndag 7 februari 2010

Läppen

Har fått till mig att "läppen, surna mange" med respektive + Doktorn åkt till andra sidan jordklotet får att leta maggot och öva kastteknik. Får mig att fundera på med hans nya besvär med tungan, om det inte blir en hel del "brasilian butterflyes" till Marias stora belåtenhet. Ja Ja nog om detta, hoppas bara han kommer hem med en vältränad underarm inför våren. Har fått tag i lite förhuds skinn från en älg billigt, tänkte att om det är nån som är intresserad av en väst eller dylikt så ordnar jag det snabbt. Var medvetna om att en viss älgdolme lukt kan förekomma.
Ska ta och smaka på lite klubbdricka ikväll. over and out.

Talas LÄRARN

1 kommentar:

  1. Gott lararn att du uppdaterar lite, har blivit en del butterflys, vi har det fint, har forsokt fa tag i lite flugfiske men enligt folket ar fisken slut, sa dem har bara big game fishing, men av respekt sa fiskas det ju inte helst med kaffekvarn och ankare. ha de gott drick lite klubb dryck for mig med, nu tar tiden pa internetkontot slut, det star en thailandare och skriker 5 minuter kvar pa dala dialekt, bekant.

    mange

    SvaraRadera